Здравствениот пазар брзо се развива. Промените на кои сме сведоци, сепак, не се само резултат на пандемијата или дигиталната трансформација. Од перспектива на тоа кој добива нега, очекувањата се менуваат до тој степен што клучната конкурентна разлика меѓу давателите на здравствени услуги е искуството што тие им го нудат на пациентите.
Ова значи дека пациентите и семејствата стануваат сè повеќе ангажирани за нивните здравствени искуства. За возврат, давателите на услуги кои нудат високо ангажирана, интегрирана и антиципативна грижа се способни да привлечат и задржат повеќе пациенти.
Развиена во 2020 година, нашата глобална рамка за искуство на пациенти делува како план кој воспоставува обезбедување на опстанок и безбедност за сите наши пациенти, без оглед на културниот контекст, низ нашата глобална мрежа на клиники.
Во центарот на нашата култура за вистинска грижа е верувањето дека секој заслужува исполнет живот и дека секој од нашите пациенти ширум светот треба да има пристап до бубрежна нега од светска класа. За нас, ова оди подалеку од третманот со дијализа - тоа е холистички концепт кој ја обезбедува менталната, како и физичката благосостојба на нашите пациенти. За таа цел, ја развивме рамката за искуство на пациенти.
Спроведување на нашата глобална рамка за искуство на пациенти
Како дел од имплементацијата на Искуството на пациентите, се одржаа серија работилници со поголемиот дел од нашите пазари.
Секое од нив е направено во план предводен од земјата, со соработка за развивањето на плановите кои ќе послужат како основа за нивните активности. Тука вклучува материјалот за обука за рамката за искуство на пациентот, кој е развиен и локализиран на локални јазици.
Во текот на 2021 година, рамката беше имплементирана во 35 клиники, а до крајот на јуни 2022 година е имплементирана во 177 клиники.
Оттогаш, во нашите секојдневни интеракции со нашата мрежа од 441 клиники низ 24 земји, видовме одлични иницијативи, вклучувајќи:
- Поттикнување на култура на извонредност, обезбедување грижа насочена кон пациентот, преку подобрување на интеракциите и ангажманот помеѓу пациентите и персоналот. Овде е вклучен нашиот материјал за обука за искуство на пациенти за целиот персонал на клиниката на локални јазици; нашиот систем за насоки за лекување (TGS), кој овозможува помалку време поминато на документацијата за пациентот и повеќе време поминато во интеракција со пациентите
- Инвестирање во нови технологии за подобрување на искуството низ заедницата на пациенти, како и нивната мрежа за поддршка, како што е апликацијата d.CARE
- Препознавајќи ја извонредноста на услугата, и на индивидуално и на тимско ниво
- Прифаќање на пристап базиран на податоци кон нашата работа. Ова ни овозможи да ги елиминираме проблемите и да го повториме успехот во корист на нашите пациенти ширум светот, со признавање на нивните различни потреби, преку такви иницијативи како што е новата контролна табла за искуство на пациенти на PowerBI и нашите годишни анкети предводени од пациенти (Здравје- поврзани со квалитетот на животот и перцепцијата на пациентот за нега)
Гледајќи напред
Искуството на пациентите е долгорочна цел што треба да го насочи нашиот начин на работа, со амбициозни планови за следната година.
Работилниците со преостанатите пазари се одржуваат на квартална основа во текот на 2022 година, бидејќи рамката е прилагодена на нивните уникатни потреби и барања. Контролната табла за искуство на пациенти, која собира податоци од повеќе од 30 различни точки на податоци и ни овозможува да го следиме напредокот и развојот - како и да планираме напори врз основа на тоа каде треба да создадеме подобро искуство - започна да се применува на почетокот на оваа година на Power BI.
Колку подобро ги разбираме севкупните искуства на нашите пациенти и ги исполнуваме нивните очекувања, толку поблиску сме до нашата цел да го подобриме животот на бубрежните пациенти ширум светот и на крајот да станеме нивни давател на бубрежна нега по избор.
Михаела Бломстранд
Директор за глобално искуство на пациенти и прашања во заедницата